Συχνές Ερωτήσεις

 

Η επικοινωνία μαζί σας αποτελεί για εμάς μεγάλη χαρά. Για τη δική σας διευκόλυνση έχουμε δημιουργήσει μια λίστα με τις πιο συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τη λειτουργία του Twinsart.gr.

Για οποιοδήποτε άλλο ερώτημα, μήνυμα, παρατήρηση ή επισήμανση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ειδικής φόρμας στο τέλος της σελίδας. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 2614 009120 ή απευθείας με e-mail στο info@twinsart.gr.

 

Χρειάζεται να ανοίξω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία?
Όχι, δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε στο twinsar.gr. Επιλέγοντας «guest checkout» κάνετε τις αγορές σας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού. Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό, σας δίνετε η δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής ώστε να μην χρειάζεται να τα γράφετε σε κάθε παραγγελία σας.
Τι γίνεται αν έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης;
Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό σας και να βάλετε καινούργιο! Θα μπείτε στην κατηγορία ο λογαριασμός μου, θα επιλέξετε αλλαγή κωδικού και αφού συμπληρώσετε το email με το οποίο έχετε ανοίξει λογαριασμό εμείς θα σας αποστείλουμε έναν σύνδεσμο. Θα πατήσετε επάνω στον σύνδεσμο και το σύστημα θα σας ζητήσει να αλλάξετε τον κωδικό σας!
Πως αλλάζω τα στοιχεία της επικοινωνίας μου;
Αφού έχετε συνδεθεί, στο πάνω μέρος του site μας (www.twinsart.gr ) θα πατήσετε στον σύνδεσμο ο λογαριασμός μου. Από το μενού δεξιά μπορείτε να κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε στα στοιχεία επικοινωνίας σας!
Πως μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;
Αν η παραγγελία σας έχει γίνει ηλεκτρονικά σε κάθε αλλαγή ενημερώνεστε αυτόματα με e-mail. Αν πάλι η παραγγελία σας έχει γίνει τηλεφωνικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2614014738 ώστε να ενημερωθείτε.
Πως μπορώ να αλλάξω ή να επιστρέψω κάποιο προϊόν;
Οι επιστροφές και αλλαγές των προϊόντων πρέπει να γίνονται εντός 2 εβδομάδων από την ημέρα έκδοσης της απόδειξης. Δείτε την πολιτική επιστροφών και αλλαγών στο κάτω μέρος του e-shop μας.
Μπορώ να ακυρώσω ένα μέρος της παραγγελίας μου;
Ναι μπορείτε να ακυρώσετε ένα μέρος από την παραγγελία σας ακόμη και ολόκληρη την παραγγελία σας, αρκεί να μην έχει φύγει από εμάς και να μην ανήκει στις ειδικές παραγγελίες!
Τι είναι ειδική παραγγελία;
Η ειδική παραγγελία αφορά ένα προϊόν που φτιάχνετε ειδικά για εσάς. Τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν αλλάζονται και απαιτείται η καταβολή ολόκληρου του ποσού προκαταβολικά. Ο χρόνος παράδοσης των ειδικών παραγγελιών ορίζεται από 10 έως 15 ημέρες.
Τι κάνω σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος;
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάσει οποιοδήποτε πρόβλημα ακόμα και μετά το πέρας των 2 εβδομάδων εμείς είμαστε εδώ ώστε να το επισκευάσουμε ή να το αντικαταστήσουμε, ανάλογα με την περίπτωση! Επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 2614014738.
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Η παραγγελία σας θα παραδοθεί μεταξύ  4 -15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία πληρωμής της. Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 2614014738 να ενημερωθείτε.
Τι δυνατότητες πληρωμής έχω μέσω του Twinsart.gr - E-shop;
Την παραγγελία σας μπορείτε να την πληρώσετε με τέσσερις τρόπους. Δείτε αναλυτικά τους τρόπους πληρωμής στην αντίστοιχη ενότητα στο κάτω μέρος του e-shop